A Vírus TV adásai megtekinthetőek a TRIP Facebook oldalán!


A Vírus TV harmadik része megtekinthető a TRIP Facebook oldalán: https://www.facebook.com/114144232621601/videos/418562372602989
A koronavírus-járvány rendkívüli kihívások elé állította a családokat, tavasszal az online oktatásra való áttérés olykor szürreális helyzeteket teremtett. Rengeteg munkát ad a pedagógusoknak és az általános iskolába járó gyerekek szüleinek az online oktatás, a diákok harmada nem talált pozitívumot a tavaszi karanténidőszak iskolai teendőiben, a többiek elsősorban az online oktatásból fakadó nagyobb szabadságot és rugalmasságot emelték ki. Hogyan álltunk át a tavaszi időszakban a digitális oktatásra? Hogyan élték meg a diákok és a tanárok ezt a helyzetet?
A beszélgetés vendégei:
- Kozák Soma, egyetemi hallgató és leendő kreatív producer
- Koren Balázs, matektanár az ELTE Természettudományi Karán. Bejárja a világot a GeoGebrát népszerűsítve, előadásokat tartva. 2009-ben életre hívja Lippai Gergővel és Lippai Marcellel a Magyar Androidportált. Az első okostelefonok megjelenése óta kutatja és oktatja, hogyan használjuk azokat oktatási célra. 2016 óta a HiperSuli program szakmai vezetőjeként segíti a tanárokat a digitális oktatásban.
- Gardenö Klaudia, egyetemi hallgató a Színház- és Filmművészeti Egyetem Színházrendező- és bábszínházi rendező szakán
Vendégeinkkel az alábbi kérdésekre keressük majd a választ:
- Hogyan álltunk át a tavaszi időszakban a digitális oktatásra?
- Lehet-e jövője a hibrid oktatásnak?
- Hosszú távon milyen következménye lehet az online oktatásnak?
- Hogyan élték meg a diákok és a tanárok ezt a helyzetet?

A TRIP célja, hogy folytatni tudja az színházi előadások, koncertek és táncelőadások streamelését, az ebben közreműködő partnereinknek nagyon köszönjük a támogatást!

A TRIP célja, hogy folytatni tudja az színházi előadások, koncertek és táncelőadások streamelését, az ebben közreműködő partnereinknek nagyon köszönjük a támogatást!